Wandelen door geloof

Wandelen door geloof

Gelezen 0 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
Voorwoord - John Piper
Dit geloofsversterkende boek neemt je mee in bekende verhalen uit de Bijbel over wandelen door geloof en niet door aanschouwen. Het biedt je een plekje op de eerste rij, waar je leert kijken door het venster van het woord.
Met zijn grote inlevingsvermogen helpt Jon Bloom je na te denken over echte ervaringen van echte mensen.
De overdenkingen in dit boek vinden hun oorsprong in wat er in de Bijbel staat. De waarheden die Jon op ons leven toepast, zijn niet gebaseerd op wat er misschien geweest is, maar op wat er daadwerkelijk was. De zo-kan-het-geweest-zijn's zorgen voor meer vlees op de botten van de waarheid.
Luister terwijl je leest. Kijk door wat je hoort. En zie of de Heere Jezus Zich dan niet zo aan je laat zien dat je Hem meer vertrouwt en niet op je eigen inzicht steunt.
Dat is wat Jon Bloom zo graag wil.

Jon Bloom is medeoprichter en directeur van Desiring God. Hij geniet er enorm van om anderen te helpen in Jezus Christus te geloven en hun vreugde in Hem te vinden. Jon en zijn vrouw, Pam, wonen samen met hun vijf kinderen in Minneapolis.
Religie & Spiritualiteit
Uitgeverij Johannes Multimedia