Warcross

Gelezen 187 Aan het lezen 11 Wil ik lezen 189 Favoriet 29 Recensies 14
Young adult Artikelen 3 Lijsten 2 Spots 11   Topics 0

Een spannende scifi-thriller over een virtualrealitygame.

Warcross is een virtualrealitygame die de wereld beheerst. Om wat bij te verdienen werkt hacker Emika Chen als premiejager voor het spel; ze spoort spelers op die illegaal wedden. Maar de concurrentie is groot, en het is niet makkelijk om je staande te houden in de wereld van de premiejagers.
Dan doet de maker van het spel, de jonge miljardair Hideo Tanaka, Emika een onweerstaanbaar aanbod. Hij heeft een spion nodig tijdens de internationale Warcrosskampioenschappen, om een beveiligingsprobleem bloot te leggen. Halsoverkop vertrekt Emika naar Tokyo en ze belandt in een wereld van roem en rijkdom, waar ze tot dan toe alleen maar van kon dromen. Maar al snel stuit ze op een complot, met grote gevolgen voor het hele Warcrossemperium.

Deze spannende scifi-thriller waarin werkelijkheid en virtual reality door elkaar lopen laat je niet meer los. Stap in de wereld van Warcross – een wereld die angstaanjagend dichtbij is.

Young Adult
Fictie 15+
Spannende boeken algemeen
Warcross (1)
Unieboek | Het Spectrum
04 oktober 2017
04 oktober 2017

Anneke van Ieperen Hebban Team

Sterke start van een nieuwe serie

door: Anneke van Ieperen 3 reacties 1 like

De Chinees-Amerikaanse auteur Marie Lu is in Nederland vooral bekend van haar ‘Legend’-trilogie. De filmrechten hiervoor zijn al verkocht en ook het script is inmiddels geschreven, het is echter nog onduidelijk wanneer de film ook daadwerkelijk in de bioscopen te zien zal zijn. Warcross is het...

Reacties op: Warcross