Ware vriendschap

In Ware vriendschap vertellen Aminatou Sow en Ann Friedman wat nodig is om de beste vriendschappen een lang en gelukkig leven te geven.

Hechte vriendschappen beïnvloeden wie we zijn, de keuzes die we maken en hoe we ons voelen. Toch krijgen deze relaties te weinig aandacht en wordt er nauwelijks gesproken over hoe we ze gezond houden. In Ware vriendschap word je uitgenodigd je liefste vriendschappen te vieren juist omdát ze complex zijn, en waar nodig ervoor te vechten - zoals je dat ook voor de liefde zou doen.

Met dit boek investeer je in je vriendschappen én daarmee in je eigen geluk.

‘Een prachtig en intiem portret. Een verhaal dat zowel universeel als revolutionair is. ‘
— Hillary Rodham Clinton

‘Netflix, we zijn klaar voor de filmversie.’
Glamour

Big Friendship gaat op het eerste oog over de ins en outs van een specifieke vriendschap, maar is eigenlijk een pleidooi om vriendschap serieuzer te nemen en dezelfde aandacht te geven als de romantiek.’
Vogue

‘Briljant en eerlijk.’
— Katie Couric

‘Een intens grappige en ongelooflijk oprechte blik op vriendschap en hoe we dat goed houden als uitdagingen als tijd, afstand, conflict en het leven opdoemen.’
Elle

‘Door hun eigen verhaal naast wetenschappelijk en social onderzoek te delen, laten Sow en Friedman heel duidelijk zien wat nodig is voor een tijdsbestendige vriendschap. ‘
Time Magazine

Kosmos Uitgevers