Wat ben je waard

Ons onbewuste kan ons enorm tegenwerken. Dit heet onbewuste sabotage. Daar zijn veel voorbeelden van, zoals het uitstellen van belangrijke telefoontjes en van noodzakelijke acties. Ook lichamelijke symptomen: buikpijn of hoofdpijn voor een belangrijke vergadering of voor spreken in het openbaar. De vele huwelijken die tegenwoordig mislukken zijn hier eveneens een voorbeeld van. Dit heeft onder andere te maken met het feit dat beide partners in hun onbewuste hun eigen sabotagemechanismen met zich meedragen. Het onderkennen van deze sabotagemechanismen kan leiden tot verbetering van de relatie.

Veel mensen saboteren hun succes. Maar ook succesvolle mensen kunnen vaak beter als ze hun onbewuste voor in plaats van tegen zich laten werken. Hoe meer wij weten over ons onbewuste, hoe meer wij er controle over kunnen krijgen. Daardoor kunnen wij ons leven veel positiever laten verlopen. Dit boek laat zien hoe ons onbewuste onze communicatie, ons taalgebruik en onze lichaamshouding beïnvloedt. Ook wordt ingegaan op het belang van het loslaten van zaken die ons niet langer dienen. Verder wordt beschreven hoe ons onbewuste bepaalde informatie opslaat en bijvoorbeeld een beeld kan geven van vorige levens. Na langdurig onderzoek heeft Roy Martina een methode gevonden, Neuro-Emotionele Integratie (NEI), waarmee op eenvoudige wijze emotionele blokkades opgespoord kunnen worden. Als je ooit hebt gedacht dat bepaalde zaken in je leven beter waren verlopen als je meer greep had gehad op je onbewuste. Als je lijdt aan angsten, nervositeit, stress of andere zaken die je leven en gezondheid negatief beïnvloeden, dan is dit boek om erachter te komen waarom. Als je meer wilt weten over hoe je jezelf saboteert, dan zul je actie moeten ondernemen. Het is tijd om controle te nemen over je onbewuste. Je kunt beginnen met het lezen van dit boek.

Is Wat ben je waard het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Wat ben je waard