Wat de zomer niet overleeft

Gelezen 50 Aan het lezen 2 Wil ik lezen 26 Favoriet 0 Recensies 14
Thrillers & Spanning Lijsten 1   Topics 0
In een stadje in het zuiden van de Verenigde Staten groeit de jonge Jim, Biscuit voor vrienden, bij zijn grootmoeder op. Op een dag treft hij zijn nichtje L.A. toegetakeld aan op de veranda en hij neemt haar mee naar binnen. Ze is te getraumatiseerd om haar verhaal te doen.

Al snel blijkt dat er in de stad meisjes verdwijnen die vermoord worden teruggevonden. Jim vermoedt dat er een verband is tussen de verdwijningen en hij denkt dat L.A. er meer van weet. Naarmate de lange, warme zomer vordert, ontdekt Jim steeds meer verdachten. Geplaagd door visioenen van de slachtoffers en geholpen door een bevriende politieman, gaat hij op zoek naar de moordenaar.

Literaire thriller
27 juni 2012
08 mei 2013
9789041420619 , 9789041424075 , 9789041422743

Kees de Bree Hebban Recensent

Zoveel meer dan een thriller

door: Kees de Bree 1 like

De Amerikaanse staat Texas kent een geheel eigen literaire geschiedenis die de namen en boeken van duizenden Texaanse schrijvers en dichters omvat. Sinds kort kan de naam van thrillerauteur Tom Wright daarin met hoofdletters worden bijgeschreven. Met zijn debuut Wat de zomer niet overleeft, heeft...

Reacties op: Wat de zomer niet overleeft