watetenwevanavond

Wat eten we vanavond?

Gelezen 2 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 3 Favoriet 1 Recensies 0
Culinair Artikelen 1   Topics 0
'Wat eten we vanavond?' Tussen talloze mailtjes en vergaderverzoeken is dát de belangrijkste vraag van de dag. Maar door tijdsgebrek grijpen ouders te vaak naar kant-en-klare maaltijden en te zoete conserven. Zelfs als er tijd is, blijft het moeilijk om te weten wat nu eigenlijk het gezondst is, wanneer je dat allemaal moet klaarmaken en hoe je je kinderen mee krijgt.

Gezonde drukte brengt redding! Deze voedingsexperts en mama's tonen hoe je de perfecte mix maakt van snel, gezond en lekker. Hoe zit het met brood? Welke zoetstoffen zijn oké? Hoe pas ik recepten aan voor mijn kind dat een hoger of lager inspanningsniveau heeft dan anderen? Door goed te koken, bescherm je je kinderen tegen obesitas, vermoeidheid en kwaaltjes.

Wat eten we vanavond? biedt naast deze inzichten meer dan 70 recepten - vooral hoofdgerechten! - met minder geraffineerde koolhydraten, meer gezonde vetten en bomvol groenten. Wees maar zeker dat je applaus zult krijgen!

Culinair
Basis kookboeken
Van Halewyck
02 mei 2018
02 mei 2018

Reacties op: Wat eten we vanavond?