Wat eten we vanavond?

Mama, papa, wat eten we vanavond?

Hoe vaak moet je dit zinnetje, of een variant ervan ('Ik heb honger!'), als ouder niet horen? Dus tover je snel wat op tafel, om uiteindelijk vast te stellen dat je altijd dezelfde vertrouwde gerechten maakt.

Want die geweldige recepten uit heel wat kookboeken vragen eigenlijk gewoon te veel tijd, te veel ingrediënten en te veel voorbereiding...

En daar hebben vaak al (een beetje) overvraagde ouders, gewoon geen energie meer voor. Toch? Daarom dus dit boek.

150 recepten die populair zijn bij de kids van andere gezinnen uit de Mama Baas community en dus ook echt werken. Ze zijn lekker, gemakkelijk én gezond. Denk aan originele lunches, yummy tussendoortjes en gevarieerde warme maaltijden. Met een mix van vlees en vegetarisch, klassieke en inventieve gerechten, zoet en hartig is dit hét kookboek dat je als gezin in huis moet hebben!

Toon details

Is Wat eten we vanavond? het boek voor jouw Reading Challenge?
Op naar de challenge

Populaire boeken in hetzelfde genre

Boeken van dezelfde auteur

Gesponsord

Reageren op Wat eten we vanavond?

Wil je kort reageren op dit boek of een vraag stellen aan andere lezers, plaats dan een reactie.