Wat jij niet ziet

Gelezen 85 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 70 Favoriet 5 Recensies 29
Young adult Artikelen 1 Lijsten 1 Spots 5   Topics 0   Leesclub

Wat jij niet ziet is een prachtige Young Adult over de 15-jarige Parker Grant, die dan misschien wel blind is, maar zich daar niet door laat afremmen. En al helemaal niet met zich laat sollen.

De regels van Parker Grant
Parker Grant is blind, maar dat weerhoudt haar er niet van om dwars door mensen heen te kijken. Ze heeft een paar duidelijke regels in het leven geroepen. De belangrijkste: maak geen misbruik van haar blindheid. Verraad is onvergeeflijk – een tweede kans krijg je niet.

Niet alles is wat het lijkt
Als haar oude crush Scott Kilpatrick plotseling op haar nieuwe school opduikt, kan Parker maar op één manier reageren: hem ijskoud negeren. Ze heeft al genoeg op haar bordje, zoals keihard trainen voor het hardloopteam en zichzelf belonen met een gouden ster voor elke dag dat ze niet om haar vaders dood heeft gehuild. Maar het verleden ontwijken blijkt onmogelijk, en hoe meer Parker leert over wat er écht gebeurd is – zowel met Scott als met haar vader – hoe meer ze zich afvraagt of de dingen wel altijd zijn zoals ze lijken.

Young Adult
Fictie 15+
Gottmer
28 september 2016
28 september 2016

Marloes Auteur

Blind vertrouwen?

door: Marloes
‘Iemand die je vertrouwen schaadt moet je niet vergeven. Regel Oneindig. Sommige dingen zijn onvergeeflijk.’

En dat is wat Scott bij Parker in het verleden nu net kapot heeft gemaakt: haar vertrouwen. Hij is dan ook haar gezworen vijand in het bijzondere Wat jij niet ziet van Eric Lindstrom. ‘Als...

Reacties op: Wat jij niet ziet