Mijn mooiste herinnering eindigt hier

Gelezen 49 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 92 Favoriet 4 Recensies 5
Young adult Artikelen 3 Lijsten 2 Spots 2 Top25's 2   Topics 0

'Mijn mooiste herinnering eindigt hier' is een prachtige Young Adult over een meisje dat worstelt met een bipolaire stoornis. En niemand mag het weten.

Op veilige afstand
Een bipolaire stoornis maakt het leven er niet gemakkelijker op voor de 16-jarige Mel Hannigan. Uit zelfbescherming vertelt ze niemand over haar ziekte en houdt ze haar vrienden op veilige afstand. Dan kun je maar beter niet verliefd worden, natuurlijk.

Angst voor afwijzing
Als dat toch gebeurt, en als haar voormalige beste vriendin haar dan ook nog eens confronteert met de waarheid over het einde van hun vriendschap, stort Mels wereld in. Uit angst afgewezen te worden begaat ze een enorme stommiteit. Maar zouden haar vrienden haar echt in de steek laten als ze wisten waar ze mee worstelt?

Young Adults van Eric Lindstrom
'Mijn mooiste herinnering eindigt hier' werd geschreven door Eric Lindstrom. Dankzij de moderne dialogen is het een echte aanrader voor elke young adult-liefhebber. Dit prachtige verhaal laat je nadenken over de angst jezelf bloot te geven en de moed die nodig is om geaccepteerd te worden om wie je bent.

Young Adult
Fictie 15+
Gottmer
19 september 2017
20 september 2017

Wat als ze het weten?

door: Elise Hermans 1 reactie 1 like

Eric Lindstrom heeft jaren in de entertainmentindustrie gewerkt als regisseur, game-designer en schrijver. Later werd hij leerkracht en zo ontdekte hij zijn liefde voor de young adult-literatuur. Het is nog steeds zijn favoriete genre en nu leest hij het niet alleen, maar schrijft hij het ook. Mijn...

Reacties op: Mijn mooiste herinnering eindigt hier