Wat wij zagen

Rank 18 Gelezen 815 Aan het lezen 64 Wil ik lezen 463 Favoriet 4 Recensies 27
Literatuur & Romans Artikelen 5 Newsroom 4 Lijsten 7 Spots 9   Topics 0   Leesclub

Wanneer Kayleigh in de financiële problemen raakt, solliciteert ze naar een baan als 'content moderator' voor een online platform waarvan ze de naam niet mag noemen. Haar taak: beoordelen welke aanstootgevende filmpjes, foto's en tirades moeten worden verwijderd. Het werk is zwaar. Kayleigh en haar collega's zien gruwelijke dingen voorbijkomen, en de richtlijnen van het platform zijn vaak onnavolgbaar. Toch voelt Kayleigh zich op haar plek, binnen het moderatorenteam vindt ze broederschap. En als Kayleigh verliefd wordt op haar collega Sigrid lacht de toekomst hen toe. Of lijkt dat maar zo? Wat wij zagen is een verhaal over wie of wat ons wereldbeeld bepaalt.

Literaire fictie algemeen
CPNB
26 mei 2021
01 juni 2021

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Salustia

Anne Oerlemans Hebban Recensent

Eigenzinnige fascinatie voor onze wereld

door: Anne Oerlemans 3 reacties 6 likes

Hanna Bervoets (1984) publiceerde zeven romans, verschillende scenario’s, toneelstukken, korte verhalen en essays. Ook schrijft ze essays en recensies over media en technologie. Haar romans werden voor diverse literaire prijzen genomineerd en haar verhalen verschenen in internationale literaire...

Reacties op: Wat wij zagen