Wat wil de m/v?

Alles wat je moet weten over de andere sekse

Wat wil de vrouw? En wat wil de man? Het zijn vragen die ons al eeuwen bezighouden. Mirjam van den Broeke en Femmetje de Wind, twee door schade en schande wijs geworden experts op het gebied van man-vrouwrelaties, schreven er van de weeromstuit twee kloeke handboeken over. Eén voor vrouwen: Wat wil de man?, en één voor mannen: Wat wil de vrouw?

Dankzij de enthousiaste reacties van hun lezers kwamen ze er echter achter dat Wat wil de vrouw? minstens zo interessant was voor vrouwen met behoefte aan zelfreflectie, en dat ondertussen hordes mannen Wat wil de man? aan het spellen waren.

Het werd dus de hoogste tijd om de hoogtepunten uit de twee werken te bundelen tot deze definitieve dating- en relatiebijbel. 317 pagina's vol even hilarisch als nuttig leesvoer in vraag-en-antwoordvorm, voor wie niet alleen de andere sekse maar ook zichzelf beter wil gaan begrijpen.

Mirjam van den Broeke (1977) is de eerste vrouwelijke hoofdredacteur van Quote. Ze schreef columns over mannen en daten voor onder meer Quote, Glamour, Marie Claire en Viva.

Femmetje de Wind (1973) bedacht in 2003 het tijdschrift Jackie, waarvan ze zes jaar lang hoofdredacteur was. Ze schreef columns voor Quote en Esquire en was vijf jaar vaste columnist voor De Pers.

'Een hilarische handleiding die ook nog eens verrassend bruikbaar is.'
VIVA

'Het idee dat je een vrouw kunt begrijpen is een fabeltje, maar lees dit boek. Het fungeert als een waxinelichtje in de donkere grot die bekendstaat als het vrouwelijke brein.'
JAMES WORTHY

'Echt heel leuk geschreven en meer dan de moeite waard.'
PAUL DE LEEUW

'Hadden de schrijvende juffrouwen dit handzame "how to" niet eerder kunnen schrijven? Het had mij veel malheur bespaard.'
JORT KELDER

Is Wat wil de m/v? het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Wat wil de m/v?