Water en vuur

Water en vuur

Gelezen 147 Aan het lezen 4 Wil ik lezen 73 Favoriet 35 Recensies 13
Young adult Lijsten 2   Topics 0
De zestienjarige Tella is wanhopig: haar broer is ernstig ziek en de artsen staan met lege handen. Dan ontvangt Tella geheimzinnige instructies om deel te nemen aan een levensgevaarlijke race door vier ecosystemen: jungle, woestijn, oceaan en bergen. En de prijs? Het geneesmiddel dat haar broer kan redden. Modepopje Tella, niet gewend aan ontberingen, is vastbesloten: ze moet winnen! Alle deelnemers krijgen een ei, dat tijdens de race uitkomt. In elk ei zit een Pandora, een speciaal gemanipuleerd dier, met gaven waarmee het de deelnemer kan helpen. Tella s Pandora lijkt niets bijzonders te kunnen of toch wel? En hoe handig zijn Tella s gevoelens voor de zwijgzame, stoere Guy, die net zo graag wil winnen als zij? Want als het erop aankomt, heeft Tella maar één doel: het leven van haar broer redden en dat van zichzelf.

Young Adult
Fictie 15+
Ellis Post Uiterweer
Uitgeverij Leopold B.V.
02 september 2014
02 september 2014

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Hebban lezer

Een spannend avontuur door diverse ecosystemen!

door: Rosanne Roeland 1 like

Victoria Scott is een schrijfster van spannende fictie voor jongeren. Haar boeken worden in landen over de hele wereld vertaald. Na het lezen van Water & Vuur zal je als lezer zeker begrijpen waarom.

Tella is een normale tiener die houdt van leuke dingen doen met haar vriendinnen, beautyproducten en...

Reacties op: Water en vuur