Waterspuwer

Een zware professionele fout beëindigt de wetenschappelijke carrière van stamcelonderzoekster Sandy Swerts. Berooid en beschadigd keert ze terug naar haar slaperige geboortedorp, waar ze opnieuw intrekt bij haar vader en diens nieuwe echtgenote. Noodgedwongen accepteert ze een baan als schoonmaakster bij farmagigant Brückner-Meinhardt, de grootste werkgever in de streek.
Spoedig maakt Sandy kennis met 'de waterspuwer'. Joris Allewaert gaat gebukt onder een gruwelijk mismaakt uiterlijk en geeft BM hiervan de schuld. Dagelijks vat hij post voor de deur van het bedrijf met een bord met de boodschap 'Ze hebben me vermoord'.
Wanneer een radicale actiegroep lucht krijgt van BM's nieuwe controversiële onderzoeksproject, reageert die met een reeks aanslagen tegen het bedrijf. Gaandeweg escaleert het geweld en het is slechts een kwestie van tijd voor er dodelijke slachtoffers zullen vallen.
En wat heeft dit allemaal te maken met Sandy's broer, die jaren geleden spoorloos verdween?

Redactionele recensie

Recensies (2)

Meer recensies

Is Waterspuwer het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Waterspuwer