WEDDEN OP VOETBAL

Wedden op voetbal

Voetbal is niet ingewikkeld: het is elf tegen elf, de bal is rond en de ene speler is beter dan de andere. Toch stapt het team met de beste spelers niet altijd als winnaar van het veld. Hoe anders is dit met de uitkomst van voetbalweddenschappen, waar de winnaar vaak een en dezelfde partij is: de bookmaker. Heb jij het in je om hem te verslaan?

Dit boek bereidt je optimaal voor op de eeuwige strijd met de bookmaker. We leiden je op een toegankelijke manier langs alle aspecten van het wedden op voetbal. Van het financiële plaatje tot en met de psychologische valkuilen. Met dit eerste complete wedboek wordt wedden niet alleen een kwestie van geluk, maar ook van wijsheid. Doe er je voordeel mee.

Voetbalwedden
Voetbalwedden is sinds 2007 een toonaangevende community op het gebied van wedden op sport in de Benelux. Duizenden leden vinden dagelijks de weg richting tips, kennis en saamhorigheid. Dit boek is tot stand gekomen met behulp van tal van experts die onderdeel uitmaken van deze community. Zij delen samen een gemeenschappelijke passie: het naar een hoger niveau tillen van hun wedvaardigheden. Wees welkom en sluit je
Lifestyle & Vrije tijd
Voetbalwedden.net