Wegwijs in het labyrint

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Wegwijs in het labyrint
een reisgids om thuis te komen

Het labyrint heeft één enkel pad dat slingerend naar binnen leidt. Je hoeft slechts het pad te volgen om in het centrum uit te komen. Inzichten en inspiratie neem je mee terug naar buiten. Het labyrint helpt je tot de kern te komen en antwoorden in jezelf te vinden. Door in vertrouwen voort te gaan op je pad, reis je naar jouw bestemming.

Wegwijs in het labyrint nodigt je uit op reis te gaan. Je kunt dit boek zien als een gids waarin je van alles kunt ontdekken over het labyrint. Van geschiedenis tot gebruiken, van mythes tot zelf maken en van bedoeling tot bestemming. Een boek dat je oproept het labyrint zelf te gaan ervaren of met anderen te beleven. Het labyrint biedt reizigers waar ook ter wereld de gelegenheid thuis te komen op de reis van hun leven.

In een doolhof verlies je de weg,
het labyrint wijst je de weg.

In Wegwijs in het labyrint deelt een groep labyrintwerkers haar ontdekkingen in het labyrint. De groep maakt deel uit van LabyrintWerk.nl. De leden bieden workshops en trainingen met het labyrint aan, gebruiken het in coaching en therapeutisch werk, maken labyrintkunst of hebben een labyrint dat vrij toegankelijk is.

Religie & Spiritualiteit
Spiritualiteit
MB Communicatie
17 februari 2021
17 februari 2021

Reacties op: Wegwijs in het labyrint