Welterusten!

Slaapproblemen vormen, na pijnklachten, de klacht die het meest wordt genoemd in de huisartsenpraktijk. We spreken niet voor niets over de 'moderne epidemie'.

Waar slaapproblemen voorheen vooral binnen het medische domein vielen, is er een verschuiving zichtbaar naar het psychologische vakgebied: slaapproblemen lijken voor het overgrote deel mentaal en gedragsmatig van aard. Hoe meer we leren over slapen, des te meer vraagtekens er lijken te zijn. Er is echter wel degelijk een goede manier om slaapproblemen te analyseren. Naast actuele, praktische en wetenschappelijk onderbouwde tips geeft dit boek inzicht in de oorzaken van slaapproblemen en handvatten voor behandelmogelijkheden.

Stefan Lucius specialiseerde zich vanuit de klinische psychologie en psychofarmacologie in slaap, slaapstoornissen en bioritmiek.

Is Welterusten! het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Welterusten!