Wenen

Wenen

ANWB Extra reisgids Wenen – Oostenrijk
Ontdek Wenen met de compleet vernieuwde reisgids ANWB Extra Wenen! Wenen heeft een fantastisch moderne skyline, in de binnenstad stikt het van de barokke en jugendstil pronkgevels. Je kunt er ontspannen in een van de vele parken of op een zonnig terras. Dit maakt Wenen dé bestemming voor een leuke citytrip.
De ANWB Extra reisgids Wenen biedt naast diverse routes door de stad en veel praktische tips over hotels en vervoer ook 15 inspirerende bezienswaardigheden die je tijdens je stedentrip niet mag missen. Flaneer langs de rijkgevulde etalages op Kohlmarkt, drink een kopje koffie in een van de beroemde Weense koffiehuizen of doe een middagje strand op het stadsstrand aan het Donaukanal.
Deze kleine reisgids past gemakkelijk in de handtas en heeft een handige uitneembare kaart met daarop de beste tips voor overnachten, winkelen, eten en drinken en uitgaan.
ANWB Extra is de succesvolste reisgidsenserie van Nederland! Met al meer dan 5 miljoen gidsen verkocht over 108 titels, biedt deze serie een reisgids voor nagenoeg iedere denkbare bestemming.
Reizen & Talen
ANWB