Wens van de prins

Als een koning je beveelt om te trouwen, is er maar één antwoord mogelijk: `Ja, ik wil!

Deel 1
Prins Vincenzo DAgostino krijgt van de koning de opdracht om snel in het huwelijksbootje te stappen. Een mooie gelegenheid voor hem om Glory weer eens op te zoeken, de enige vrouw met wie hij ooit wilde trouwen. Met haar had hij jaren daarvoor een fantastische tijd - totdat ze hem bedroog. Desondanks is hij al die tijd aan haar blijven denken.

Glory zelf begrijpt er niets van dat Vincenzo zomaar ineens op de stoep staat - met een aanzoek! Waarom wil hij juist met háár trouwen, terwijl hij aan iedere vinger tien vrouwen kan krijgen? En wil ze eigenlijk wel het risico lopen dat hij opnieuw haar hart breekt?

Is Wens van de prins het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Wens van de prins