Werk aan je charisma

Werk aan je charisma

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Non-fictie Artikelen 1 Lijsten 1   Topics 0
Jouw uitstraling is een bijzonder belangrijk aspect in je communicatie. De manier waarop je jezelf presenteert, bepaalt hoe de ander jou ervaart. Het heeft grote invloed op de interactie en is cruciaal voor hoe men je boodschap waardeert en interpreteert. Het plaatje kleurt het praatje. Zijn die niet met elkaar in overeenstemming? Dan ontstaat er vroeg of laat ruis in de communicatie en dat heeft invloed op je persoonlijke effectiviteit. Wil je meer charisma en je impact managen? Dan is dit boek voor jou.

Lida van Doorn leert je bewust naar jezelf te kijken. Aan de hand van drie sleutelbegrippen – authenticiteit, aantrekkelijkheid en geloofwaardigheid – laat ze zien hoe je jezelf overtuigend neerzet. Je kleding, je houding en hoe je beweegt onderstrepen wie je bent. Met een praktisch stappenplan en steekhoudende adviezen leert ze je bewust invloed uit te oefenen op beeld en boodschap.

Lida van Doorn is trainer/coach in het versterken van charisma en visuele overtuigingskracht. Al meer dan 25 jaar adviseert ze mensen uit bedrijfsleven en politiek.

Gezondheid & Psychologie
Psychologie algemeen
Illustraties
Arjen Snijder
Van Duuren Media
15 oktober 2019
30 oktober 2019

1 keer bewerkt, laatste bewerking door JorienAnderZ

Reacties op: Werk aan je charisma