Werk nooit met je idolen

Gelezen 0 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0

Gideon Karting is al meer dan 20 jaar een vaste waarde in de muziekindustrie. Hij begon als plakker van concertposters en groeide in de volgende jaren uit tot een van de beste concertorganisatoren van Nederland. Namens Mojo Concerts organiseerde hij o.a. alle Nederlandse concerten van Lady Gaga, Adele, One Direction, Arctic Monkeys, Bruno Mars en BTS. Daarnaast programmeerde hij jarenlang voor festivals als Lowlands, North Sea Jazz en Pinkpop. Zijn, door schade en schande wijs geworden, droge en cynische blik op de muziekindustrie is nu eindelijk opgetekend in een boek. Onmisbaar leesvoer voor de beginnende muziekprofessional en een feest der herkenning voor de doorgewinterde ingewijde. In “Werk Nooit Met Je Idolen” word je aan de hand genomen door de muziekindustrie en haar rijke verhalen. Met behulp van 35 geboden leer je gelijk hoe je daarin succesvol carrière kan maken.

Outliner Books
01 juni 2021
01 juni 2021

Reacties op: Werk nooit met je idolen