Wetten van bedrog

Gelezen 11 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 9 Favoriet 1 Recensies 2
Thrillers & Spanning Top25's 1   Topics 0
Dr. Jonathan Ransom reisde acht jaar lang de wereld rond voor Artsen Zonder Grenzen, om medische hulp te verschaffen waar dat nodig was. Maar nadat hij er ternauwernood in slaagde om een nucleaire ramp, veroorzaakt door zijn vrouw Emma, te voorkomen, ziet Jonathan zich gedwongen om ontslag te nemen. Dan verdwijnt Emma.

Hoewel dubbelspionne Emma geen katje is om zonder handschoenen aan te pakken, is ze in handen gevallen van de gewelddadige wapenhandelaar Lord Balfour. Tegelijkertijd maken zowel de Divisie als het Russische FSB jacht op haar. Voor hij het weet komt Jonathan terecht in een race tegen de tijd om Emma te redden én om te voorkomen dat 's werelds gevaarlijkste terrorist in het bezit komt van een wel heel machtig wapen.

,/upload/czdb/13d44f7ce15_9200000006521300.jpg

08 januari 2013
05 februari 2013

Een knallende spionagethriller

door: Mads Bruynesteyn 1 like

“Een kruising tussen Forsyth, le Carré en Bourne”, aldus The New York Times. Een gewaagde uitspraak, want om in één adem te worden genoemd met deze drie grootmeesters van de spionagethriller, moet je heel wat in je mars hebben. Het gaat hier over Christopher Reich, geboren in Tokyo en opgegroeid in...

Reacties op: Wetten van bedrog