Who the f*ck is Leonavi?ius

Familieverlies verwerken, alleen komen te staan als wees, eenzaamheid, gemis en verlangen naar familiebanden, huwen met je nieuwe zus, je kind opvoeden met de nodige verrassingen, het komt allemaal aan bod.
Zonder familie te hebben meegemaakt, er toch in slagen om zelf een familie te creëren.

Als enkeling een prachtvrouw aan je zijde krijgen is een onbetaalbaar geschenk.
Het samen ondergaan van al de moeilijke levenssituaties brengt je dichter bij elkaar.
De kracht hiervoor kwam uit de bundeling van een mentale weerbaarheid, liefde en een gezonde overlevingsdrang.

Vervolgens is er de euforische ontdekking dat je niet alleen was en nog familie hebt.
Op latere leeftijd vernemen dat je deel uitmaakt van een familie met zeven kinderen is verwonderlijk.
Na kennismaking en ontmoetingen vaststellen dat je niet alles mag weten en delen is ontnuchterend.

In tijden van opgesmukte ideaalbeelden op sociale media is dit waargebeurd levensverhaal zeker de moeite om eens even bij stil te staan.

Geschiedenis & Politiek
Historische biografieen