Wie heeft er suiker in de erwtensoep gedaan?

Dit boek is geen dieetboek (hoewel je wel zult afvallen als je de tips opvolgt), maar een beknopt boekje dat de geschiedenis van suiker laat zien, en dat uitlegt waarom we almaar dikker en dikker zijn geworden. Er is namelijk een reden waarom overgewicht nu zo’n probleem is, en dat valt terug te leiden tot Amerika in de vorige eeuw. Steeds meer mensen raken ervan overtuigd dat suiker slecht is, maar intussen zit het nog steeds in vrijwel alle voedselproducten en proberen voedselfabrikanten dat te verhullen.

Is Wie heeft er suiker in de erwtensoep gedaan? het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Wie heeft er suiker in de erwtensoep gedaan?