Wilco Kelderman bestaat niet

WILCO KELDERMAN BESTAAT NIET en andere wielerverhalen
Zonnevelds bijzondere kijk op het wielerpeloton
Het voorbije wielerjaar met Thijs Zonneveld doornemen is een genot. Hij kent de renners en weet waar hij het over heeft. In Wilco Kelderman bestaat niet geeft hij daarvan meermalen blijk. 'Wees zuinig op onze talenten' lijkt hij te willen zeggen, als ultieme smeekbede voor een glorieuze toekomst van het Nederlandse wielrennen. Zonnevelds hart klopt ervoor. Of het nou gaat om het beschermen van de coureurs tegen de almaar grotere invloed van de organisatoren en sponsoren, of om de strijd tegen het oneerlijke fietsen à deux vitesses, Zonneveld zet zich met hart en ziel in voor zijn geliefde sport - van de kermiskoers tot de grote ronde, van klassiekerkampioen Niki Terpstra tot aanstormend talent Wilco Kelderman, die eigenlijk niet bestaat.

Is Wilco Kelderman bestaat niet het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Wilco Kelderman bestaat niet