Wildcard

Wildcard

Gelezen 69 Aan het lezen 2 Wil ik lezen 77 Favoriet 5 Recensies 7
Young adult Artikelen 1 Spots 10   Topics 0

Het vervolg op de internationale bestseller Warcross.

De Warcross-kampioenschappen kostten Emika Chen bijna haar leven. Nu ze de waarheid achter Hideo’s nieuwe NeuroLink-algoritme kent, kan ze de enige persoon waar ze altijd tegenop heeft gekeken en waarvan ze altijd heeft gedacht dat hij aan haar kant stond, niet langer meer vertrouwen.

Vastbesloten om een einde te maken aan Hideo’s wrede plannen, werkt Emika samen met de Phoenix Riders. Ze ontdekt ook dat Hideo niet haar enige probleem is: iemand heeft een prijs op haar hoofd gezet, en Zero is haar enige kans om in leven te blijven. Maar al snel blijkt dat Zero niet is wie hij lijkt, en zijn bescherming komt haar duur te staan.
Emika zit gevangen in een web van verraad en de toekomst van de vrije wil staat op het spel. Hoe ver zal Emika gaan om de man van wie ze houdt neer te halen?

Over Warcross:

'Marie Lu's Warcross is anders dan alles wat ik ooit gelezen heb: knap, slim en romantisch, maar ook vol kleur, actie en snelheid. Ik vloog door dit boek heen, het is gewoon fantastisch!' Sabaa Tahir, auteur van Vuur en as

'Een sterke en originele YA-fantasyroman. Warcross is een perfecte balans tussen een goede worldbuilding, een sterk hoofdpersonage, spanning, romantiek en heel veel vaart.' Hebban.nl

Fictie 15+
Spannende boeken algemeen
Warcross (2)
Van Goor
01 oktober 2018
01 oktober 2018

1 keer bewerkt, laatste bewerking door anouk-spooren

Anneke van Ieperen Hebban Team

Donkere afsluiter dat tot nadenken aanzet

door: Anneke van Ieperen

Wildcard is het vervolg op het vorig jaar verschenen Warcross en vormt tevens de afsluiter van de duologie. In het eerste deel maakte de lezer kennis met premiejager en hacker Emika Chen die na een mislukte hackpoging in dienst trad bij Hideo Tanaka, marktleider op het gebied van Virtual Reality....

Reacties op: Wildcard