Winnie-de-Poeh en het oplossen van problemen

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0

Winnie-de-Poeh was verrukt over het succes van Winnie-de-Poeh en management. Niet alleen bevestigde dit succesvolle boek zijn status van Zeer Belangrijke Beer, maar het wees managers ook de weg naar de top van de boom (waar de honing zit). In dit nieuwe boek komt De Vreemdeling terug naar het Honderd-Bunders-Bos om Poeh (en niet te vergeten Knorretje, Teigetje, Uil, Kanga en alle anderen) kennis te laten maken met een nieuwe Zeer Belangrijke Uitdaging, waar elke manager en eigenlijk iedereen meet te maken heeft: Het Oplossen van Problemen. En zo verklaart De Vreemdeling, weer gebruik makend van de bekende avonturen van Poeh en zijn vrienden, de unieke LOS-OP-Methode, een systeem om problemen stap voor stap te identificeren, te analyseren en op te lossen. In dit boek leren Poeh en de lezer de principes van het oplossen van problemen, die even gemakkelijk kunnen worden toegepast bij het redden van Teigetje uit een hoge boom als bij de vele uitdagingen, waar we mee geconfronteerd worden in onze steeds meer veranderende en ingewikkelder wordende samenleving.

Uitgeverij Sirius En Siderius B.V.
01 januari 1996
26 maart 2021

Reacties op: Winnie-de-Poeh en het oplossen van problemen