Affaire met de tycoon

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
Feelgood   Topics 0

In de armen van deze tycoons heb je het nooit meer koud!

In Avontuur in de sneeuw raakt Mandy ingesneeuwd met de sexy zakenman Renzo Ruffini. Ze beleven een nacht vol passie, maar dan verdwijnt hij plotseling. Als blijkt dat hij een ongeluk heeft gehad, haast ze zich naar hem toe. Tot haar opluchting springen de vonken direct weer over. Alleen… hij zegt dat hij haar nooit eerder heeft ontmoet!

In Dromen van verleiding wordt Rose gered door Mathieu Demetrios, die nipt kan voorkomen dat ze op een van de Schotse meren door het dunne ijs zakt. De aantrekkelijke magnaat is helaas ook de man die ervoor heeft gezorgd dat ze haar baan verloor. Om het goed te maken, komt hij met een verrassend voorstel…

In Paradijs in de sneeuw valt Miranda, dochter van een lord, uitgeput door een sneeuwstorm het chalet van een onbekende man binnen. Erg hoffelijk is hij niet - knap wel, voor een kluizenaar in de bergen. Biljonair Luke Decroix, op zijn beurt, vindt zijn mooie gast maar een ijzig luxepopje. Toch wil hij niets liever dan haar opwarmen!

Feelgood
Romantiek
Winterliefdes
Harlequin
09 februari 2021
09 februari 2021

Reacties op: Affaire met de tycoon