Winterwereld

Winterwereld

Rank 5991 Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 4 Favoriet 0 Recensies 0
Thrillers & Spanning   Topics 0
In de nabije toekomst is er een nieuwe ijstijd aangebroken. Sneeuw valt in de zomer. Gletsjers verpletteren complete steden in Noord-Amerika, Europa en Azië. Wereldwijd verlaten mensen hun huizen en trekken naar gebieden waar ze nog wel kunnen overleven. Landen sluiten bondgenootschappen en bereiden zich voor om de laatste bewoonbare zones van de wereld in handen te krijgen. De mensheid balanceert op het randje van de afgrond.

Wetenschappers, wanhopig op zoek naar antwoorden, sturen sondes het zonnestelsel in om metingen te doen. Nabij Mars ontdekken ze een mysterieus object dat naar de zon onderweg lijkt. Is dit de oorzaak van de ijstijd? Kan het een overblijfsel zijn van een lang uitgestorven beschaving?

De anarchie op de aarde neemt ondertussen toe en een internationaal consortium begint aan een missie om contact te maken. Maar het loopt niet zoals gepland: in de duistere ruimte doet het team een ontdekking die de loop van de menselijke geschiedenis zal veranderen – en mogelijkerwijs zal beëindigen.
Sciencefiction & Fantasy , Thrillers & Spanning
Science fiction