De strijd om de zon

De strijd om de zon

Gelezen 24 Aan het lezen 2 Wil ik lezen 30 Favoriet 2 Recensies 1
Fantasy & SF Artikelen 1 Lijsten 2 Spots 1   Topics 0

Na alle gebeurtenissen in Winterwereld hebben Emma en James zich in Kamp Zeven gevestigd en pakken de draad van het leven weer op. Als NASA ontdekt dat verschillende asteroïden uit de Kuipergordel zijn weggebroken en op weg zijn naar de aarde, realiseert James zich meteen de waarheid: het Raster is terug en dat zal niet stoppen voordat de mensheid is uitgeroeid. Terwijl zijn team en hij zich voorbereiden op de laatste strijd van de mensheid in de ruimte en de aarde zelf, doet Emma een ontdekking dichter bij huis, een ontdekking die het leven voor haar en James opnieuw zal veranderen. Het Raster is aan de winnende hand, maar de laatste overlevenden van de mensheid gaan het gevecht met ongelijke kansen toch aan. In hun donkerste uur is er opeens nieuwe hoop op overleving, maar tegen een ultieme prijs en met gevolgen die alles zullen veranderen.

Sciencefiction & Fantasy
Science fiction
De Lange Winter (2)
Iceberg Books BV
08 februari 2021
11 juni 2021

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Marvin O.

Reacties op: De strijd om de zon