De wereld

Gelezen 26 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 11 Favoriet 2 Recensies 3
Thrillers & Spanning Lijsten 1 Spots 1   Topics 0

Het derde en laatste deel in de trilogie over de zoektocht naar het ontstaan van de mensheid, voor de lezers van Michael Crichton, Dan Brown en Lee Child.

Noord-Marokko. Dokter Kate Warner wist het virus te verslaan dat onvoorstelbaar veel mensenlevens had kunnen kosten, en dacht ook zichzelf te hebben genezen. Dan blijkt dat ze zelf nog steeds gevaar loopt – en dat de Atlantis-samenzwering nog veel groter is dan ze vermoedde.
De tijd begint te dringen, zowel voor haarzelf als voor de mensheid. Net als alle hoop verloren lijkt, komt er een signaal vanuit een wel zeer onverwachte hoek...

Lezersreacties op Amazon.com en Goodreads.com:
‘Alle boeken van deze serie zijn zo boeiend dat ik nauwelijks de deur uit kwam.’ *****
'Goed ontwikkelde personages, en een complexe, intelligente en intrigerende verhaallijn.’ *****
‘Dit laatste deel overtrof al mijn verwachtingen. Het perfecte einde van een fantastische ervaring.’ *****
‘Het teken dat het een fantastische trilogie is? Dat je boos bent dat er niet nóg een deel is. De menselijke beschaving, virussen, samenzweringen, geschiedenis, wetenschap… Hier zit alles in!’ *****
‘Ik kon niet meer stoppen met lezen, wat een geweldig einde van een fantastische serie.’ *****

Thrillers & Spanning , Sciencefiction & Fantasy
03 mei 2017
15 mei 2017

Mislukt debuut

door: Joop Hazenbroek

A.G. Riddle heeft zijn 'Atlantis'-trilogie afgerond en als debutant een redelijk groot risico genomen om direct een verhaal te vertellen dat in totaal meer dan 1.000 bladzijden beslaat in drie delen. Niet alleen het aantal bladzijden maar ook het groteske van het verhaal heeft alles in zich waar...

Reacties op: De wereld