De verdwenen kolonie

De verdwenen kolonie

Gelezen 19 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 29 Favoriet 1 Recensies 0
Fantasy & SF Lijsten 2 Spots 1   Topics 0

De laatste overlevenden van de lange winter zijn ontsnapt van de verwoeste aarde. Hun nieuwe thuiswereld – Eos – leek aanvankelijk perfect. Warm. Gastvrij. Veilig voor het Raster. Maar niet alles is wat het lijkt. De kolonisten van het eerste schip, de Carthage, zijn verdwenen. Hun nederzetting is er nog, maar iedereen is weg. Terwijl James zich verdiept in dit mysterie, ontdekt hij een reeks bollen verspreid over Eos. Zijn ze de sleutel om de verdwenen kolonisten te vinden? Of zijn ze verantwoordelijk voor hun dood? Als de stad Jericho door een storm overvallen wordt, duikt midden in de chaos een nieuw gevaar op – een bedreiging die niemand zag aankomen. Nu de tijd dringt om de kolonisten te redden, staan James en Emma voor hun moeilijkste keuze tot nu toe.

Sciencefiction & Fantasy
Science fiction
De Lange Winter (3)
Iceberg Books BV
08 februari 2021
11 juni 2021

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Marvin O.

Reacties op: De verdwenen kolonie