Wit Konijn / Rode Wolf

Gelezen 163 Aan het lezen 2 Wil ik lezen 186 Favoriet 6 Recensies 28
Young adult Artikelen 7 Lijsten 5 Spots 13   Topics 0   Leesclub
'Wit Konijn / Rode Wolf' is een ingenieus en psychologisch uitdagend fantasy-verhaal voor tieners en oudere thrillerliefhebbers.

Wit Konijn / Rode Wolf
Nadat de 17-jarige wiskundig genie Pete Blankman bijkomt van een paniekaanval, is niets meer hetzelfde: zijn moeder is neergestoken en ligt in coma en zijn tweelingzus Anabel blijkt spoorloos verdwenen. Pete wordt opgenomen in een geheim genootschap dat meer van hem en zijn familie lijkt te weten dan hijzelf. Een verhaal vol geweld, spionage, geheimen en logica.

Tom Pollock
Met 'Wit Konijn / Rode Wolf' zet fantasy-auteur Tom Pollock zijn eerste stappen in het thrillergenre - en hoe. Het is een regelrechte pageturner; een ingenieus en psychologisch complex verhaal dat tieners, maar ook oudere liefhebbers van spannende boeken zal boeien en verrassen.

Young Adult
Fictie 15+
Gottmer
04 juni 2018
15 juni 2018

Originele YA-spionnenroman die alsnog niet overtuigt

door: Joke Simmelink

“Dit verhaal is niet waar.” Die zin prijkt eenzaam op de eerste pagina van Wit Konijn / Rode Wolf. Het echte verhaal moet dan nog beginnen, je hebt nog geen kennis gemaakt met de personages, maar de toon is al gezet. Deze zin zou natuurlijk gewoon kunnen verwijzen naar het feit dat je een...

Reacties op: Wit Konijn / Rode Wolf