Wolfpack

In "Wolfpack' vertelt voormalig Amerikaans vrouwenvoetbalster Abby Wambach dat vrouwen niet op de gebaande paden hoeven te blijven omdat anderen dat zeggen. We zijn roodkapje niet…Maar als vrouwen volgens de oude regels blijven spelen, zal het spel nooit veranderen. Het is tijd voor een nieuw spel, zodat vrouwen succes kunnen pakken en vieren, met elkaar. Wolfpack vertelt hoe wij als vrouwen elkaar kunnen empoweren in plaats van elkaar te zien als concurrenten. In dit inspirerende en motiverende pleidooi staan acht regels die het spel veranderen en waarbij eer, toewijding en veerkracht van het hoogste belang zijn. Je bent niet alleen, je hebt je roedel! Go, Wolfpack, go! Aanbevelingen: "Een must-read voor iedereen die leiderschap ambieert.' – Serena Williams "Je mooiste goal tot nu toe. Dit heeft de kracht te veranderen hoe wij onszelf zien, en daarmee verandert alles.' – Brene Brown "Abby Wambach is de volgende generatie in de vrouwenrevolutie.' – Elizabeth Gilbert

Recensies (2)

Meer recensies

Is Wolfpack het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Wolfpack