Wraak

Wraak

Rank 4239 Gelezen 33 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 29 Favoriet 2 Recensies 17
Thrillers & Spanning   Topics 0
Zijn hele leven al schreef Camille Jacobs verschillende manuscripten en gedichten. Na herhaaldelijk aandringen van vrienden en kennissen besloot hij dan toch uiteindelijk met Wraak zijn eerste boek uit te geven.

Zijn boeken zijn een mix van feiten en fantasie die iedereen die begint te lezen aangenaam zal verrassen door zijn aparte, gemakkelijke leesstijl. Een boek met de juiste ingrediënten, waarheden, spanning en een mooie verrassende ontknoping van een leuk verhaal.

Na zijn pensioen denkt politie-inspecteur Arthur samen met zijn vrouw (een kunstenares) te gaan genieten van reizen en kunst bekijken. Door het overlijden van zijn geliefde Vero loopt alles echter anders. Als dan blijkt dat de kunstwerken van zijn vrouw niet alleen verkocht zijn, maar dat er voor deze verkoop ook doden vallen, gaat Arthur op zoek naar de dader. Daarbij wordt hij gehinderd door een vrijgelaten veroordeelde van een veertig jaar oude zaak, die hem koste wat kost wil laten hangen...

Spannende boeken algemeen
Boekengilde B.V.