Wraak

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
Thrillers & Spanning   Topics 0
In 1824 wurgt een geheimzinnige man een baby in zijn wiegje. De jonge moeder heeft nog maar een gedachte: wraak. In 1976 wordt in het zuidwesten van Amerika Naomi's echtgenoot gruwelijk verminkt gevonden. Diezelfde dag sterven zes mensen in haar restaurant. Onschuldig sterft Naomi in de gevangenis. In 1983 wordt Naomi's dochter het slachtoffer van verkrachting. Zwanger wordt zij opgenomen in het huis van een onbekende weldoenster. Ze denkt dat ze veilig is, tot sinistere voorvallen haar duidelijk maken dat haar baby bedreigd wordt door duivelse krachten... Clare McNally heeft met dit boek furore gemaakt in de States. Dat is best begrijpelijk, want hoewel de lezer in het begin een beetje verward wordt door de tijdsprongen en de nogal melodramatische opeenvolging van gebeurtenissen, raakt hij toch heel snel geboeid door deze erg spannende griezelroman die in een directe stijl verteld wordt. Ontspanningslectuur zonder franje, maar heel goed gedaan.
Het Spectrum