Wraakengel

NRC:

Wraakengel

Gelezen 13 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 17 Favoriet 0 Recensies 1
Literatuur & Romans Artikelen 1   Topics 0

Esther heeft een problematische dochter, een afwezige echtgenoot, een saaie baan en een gigantisch geheim: elke confrontatie met agressie maakt bij haar een oerkracht los die haar bovenmenselijk sterk en onbevreesd maakt. Vrouwen kunnen haar inhuren om wraak te nemen op mannen die het verdienen; als Esther tenminste een oppas kan regelen.
Ze heeft altijd gedacht dat ze de enige was met zulke krachten, tot ze het bestaan ontdekt van een organisatie die vrouwen opjaagt zoals zij. Esther staat voor de keuze: haar gezin beschermen of de waarheid achter haar krachten achterhalen.

Lebowski
20 augustus 2019
20 augustus 2019

Marloes Auteur

Walgelijk of toch interessant?

door: Marloes

Weinig boeken kunnen zo tot verwarring leiden als Wraakengel van Joost Vandecasteele. De roman begeeft zich in het gebied met verhalen als Spiderman of The Hulk en past tegelijkertijd ook bij vlagen in de hoek met horrorverhalen; een gouden combinatie of mislukte poging?

Vandecasteele beschrijft...

Reacties op: Wraakengel