Yemi - Like Me

Yemi - Like Me

Rank 1738 Gelezen 2 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 2
Junior   Topics 0
Yemi Mwamba is de allemansvriend van het SAS. Helaas schuilen er achter dat altijd vrolijke gedrag een hoop andere gevoelens. Zo heeft hij een enorme crush op de nieuwe leerlinge Camille Van Beem maar ziet zij hem amper staan. Yemi probeert ook de geheimzinnige Kyona Wen, het buitenbeentje van de klas, te doorgronden. En dan wordt ook thuis zijn hele leven overhoop gegooid wanneer zijn ouders aankondigen dat ze twee kinderen uit Afrika gaan adopteren. Yemi wordt overmand door tegenstrijdige gevoelens.
Kind & Jeugd
Borgerhoff & Lamberigts
14 december 2019

Lezersrecensies (2)

Teleurstellend

door: lyndsey-carlier 1 like
Bij het lezen van dit boek had ik het gevoel van dit moest er rap rap komen niet echt veel over nagedacht om dit boek te schrijven want ik had er zoveel van verwacht maar het was een teleurstelling , en dit is jammer

Kleine ontgoocheling...

door: FrederikD85 1 like
Persoonlijk had ik hoge verwachtingen over dit boek. In de serie 'like me' kregen we tot voorheen weinig informatie over het gezinsleven van dit personage. Ook het boek geeft niet zoveel nieuwe info prijs. Het boek herhaalt ook heel veel vanuit de eerder verschenen boeken.