Yoga Girl 2 - Wachten op de ware

Wachten op de ware

Gelezen 144 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 58 Favoriet 6 Recensies 2
Literatuur & Romans Lijsten 1 Spots 3   Topics 0

De setting op een yogaschool biedt weer ruimte voor een breed scala aan heerlijke personages en romantische verwikkelingen

Voor lezers van Maya Banks, Jessica Clare, Jennifer Probst, E.L. James, Sylvia Day

Amber St. James heeft een duidelijk doel voor ogen: de beste student Geneeskunde van haar jaar zijn, en daarna dokter worden. Op haar tweeëntwintigste heeft ze nog nooit gezoend of een date gehad, en daar houdt ze zich ook totaal niet mee bezig. Maar voor haar studie móét ze zich wel verdiepen in de menselijke seksualiteit; een vooruitzicht waar ze zich bij voorbaat geen raad mee weet.

Dash Alexander is gespecialiseerd in tantrische yoga, de meest intieme, sensuele vorm van yoga die er is. Zijn vrouwelijke leerlingen vallen zonder uitzondering voor zijn unieke stijl van lesgeven, zijn rustige karakter en zijn fantastische lichaam. Wanneer hij hoort van Ambers probleem biedt hij aan haar te helpen, als zij hem in ruil daarvoor assisteert bij zijn tantralessen. Geestelijk voelen ze al snel een klik met elkaar, maar lichamelijk valt er bij Amber meer te overwinnen dan een beetje verlegenheid…

Lezers over de Calendar Girl-serie

‘Verrassend en spannend!’

‘Je zult snel merken dat deze reeks heerlijk verslavend is en je niet kan wachten op het volgende deel.'

‘Verrassend en sexy hoe je als lezer meegenomen wordt in de wereld van de exclusieve escort.’

‘Grappig boek dat je leest met een lach en een traan, het is moeilijk om weg te leggen. Je wilt het verhaal echt maand per maand uitlezen.’

Populaire fiction algemeen
Yoga Girl (2)
Meulenhoff Boekerij B.V.
15 januari 2018
9789022581933 , 9789402309744

Door lezers

Fabulous Feelgood! / Feelgood vinkt ze af: februari
02 maart 2018 22 reacties
Fabulous Feelgood! / Challenge Categorie #43 - Lees een boek waarin religie een rol speelt
06 februari 2018 4 reacties
  Meer artikelen van lezers

Recensies

Sanne de Graaf Hebban Recensent

Wachten op de spanning

door: Sanne de Graaf

Na Lessen in de liefde gaat de serie over de yogaschool Lotus House verder met Wachten op de ware. Dit los te lezen deel gaat over de gelovige Amber en de in tantra yoga gespecialiseerde Dash. Wanneer Amber voor haar studie Geneeskunde meer te weten wil komen over menselijke seksualiteit en ze...

Anders als verwacht

door: LoveBookAngel 1 like
Ik had met dit deel van de serie een minder band mee, als bij het lezen van deel 1. Het verhaal gaat over Amber en Dash. Amber was sneller alles duidelijk hoe ze in elkaar zat, haar doelen zijn etc. Dash is een heel andere verhaal. De eerste paar hoofdstukken had ik het idee dat hij nog niet...