Zeg dat het je spijt, papa!

Zeg dat het je spijt, papa!

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
Ik heb ze geobserveerd. Ik heb ze jarenlang geobserveerd, Jenny.
Ik zag wat ze je aandeden, hoe ze ervoor zorgden dat je jezelf ging verachten. Ik heb je beloofd dat ik het ze betaald zal zetten.
Ze moeten boeten voor wat ze met jou hebben gedaan, Jenny.
Dit is het waargebeurde verhaal van een vader die zijn eigen dochtertje gruwelijk misbruikte, en hoe zij voor zichzelf en voor haar overladen zusje vocht voor gerechtigheid. Dertig jaar nadat de verschrikkingen
begonnen, staat Caryn Walker eindelijk in de rechtszaal tegenover haar vader. Hij wordt beschuldigd van vierentwintig aanklachten.
Caryn vertelt over het vreselijke misbruik waarvan zij als kind slachtoffer was en over het ellendige leven van haar zusje. Niemand heeft haar ooit excuses aangeboden voor alle pijn die ze had, en wat de
zusjes is misdaan.

In dit boek dat Caryn Walker opdraagt aan haar overleden zus Jenny, geeft ze weer wat de beide meisjes hebben doorstaan. Door zich uit te spreken slaagt ze erin de geesten uit haar verleden te laten rusten. Uiteindelijk beseft Caryn dat zij degene is die sterk is: zij is de overlever.

'Wat een enorm moedig en ook ontroerend boek!'
Just Publishers
30 november 2019