Zeg maar Joe

Hoofdpersoon Joe duikt vanuit het niets op in het Nieuw-Zeelandse Christchurch, direct na een wereldwijd, mysterieus natuurverschijnsel. Al snel trekt deze intrigerende Joe de aandacht overal naar zich toe.
En dat is niet zo gek: Joe is onweerstaanbaar sexy, spreekt alle talen, geneest mensen, heeft een afwijkend DNA en geen vindbaar verleden. Wie is deze man?

Deze actuele roman gaat over hoe het zou zijn als Jezus terug zou komen op aarde. En dan niet zoals de Bijbel voorspelt, maar gewoon in een eigentijdse, moderne versie. Wat zou hij vinden van onze samenleving, wat zou hij doen? En hoe zouden wij op hem reageren?

De timing van Joe’s verschijning is uitstekend. Twaalf genieën die proberen oplossingen te vinden om de mensheid te redden hebben juist nu een leider nodig. Is Joe, de man die beweert de teruggekeerde zoon van God te zijn, inderdaad de leider die zij zoeken? Kan hij rekenen op de steun van de hele wereldbevolking en lukt het hem om ook nog eens wereldleiders en geestelijk leiders op één lijn te krijgen? In deze overtuigende roman laten de schrijvers hun licht schijnen op de grootste uitdagingen van onze tijd. Ze schetsen een toekomst waarin we – eindelijk - allemaal samenwerken voor het behoud van onze aarde en al het leven dat zich daarop bevindt.

Recensies (73)

Meer recensies

Is Zeg maar Joe het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Zeg maar Joe