Zeg nooit je naam

Rank 2787 Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 20 Favoriet 0 Recensies 0
Thrillers & Spanning Spots 1   Topics 0
Een vrouw dwaalt door de gangen van het Nobelziekenhuis, vergezeld door een kleine jongen. Ze lijkt op zoek te zijn naar een oudere man die betrokken was bij een auto-ongeluk eerder die dag. Ondertussen vecht Tekla Berg op de afdeling spoedeisende hulp om een levensgevaarlijk gewond slachtoffer van datzelfde auto-ongeluk te redden. De chaos die vervolgens ontstaat, had niemand in het ziekenhuis kunnen voorzien. De gebeurtenissen laten zowel het personeel als de politie en alle andere betrokkenen in grote verwarring achter.

Ziekenhuisdirecteur Monica Carlsson doet een poging om het Nobelziekenhuis te privatiseren met de lancering van een exclusief patiëntenhotel en de prestigieuze werving van sterchirurg Klas Nyström. Het wordt al snel duidelijk dat Nyström actief probeert om Tekla in alle opzichten tegen te werken.

Ondertussen is Tekla geobsedeerd geraakt door het mysterie rond de vrouw en de kleine jongen. De identiteit van de jongen lijkt volslagen onbekend. Wat ze uiteindelijk ontdekt doet haar hele wereld op haar grondvesten schudden...

Thriller
Luitingh Sijthoff
16 maart 2021
16 maart 2021

Reacties op: Zeg nooit je naam