Zestien

Een bundeling van interviews met o.a.: Abdelkader Benali, Roxeanne Hazes, Sigrid Kaag, Kim Holland, Akwasi, Pepijn Lanen, Rotjoch, Arie Boomsma, Marlou van Rhijn en Rocky Hehakaija.

Hoe is het om zestien te zijn in Nederland? Op die vraag geven Cathelijne Blok (bekend van o.a. Tittymag) en Tatjana Almuli (auteur van 'Knap voor een dik meisje') antwoord in hun boek 'Zestien'. Dit droomduo interviewde tal van bekende Nederlanders met verschillende achtergronden. Of je nu trainde om profvoetballer te worden, je hoopvol inschreef voor de toneelschool of net was gee?migreerd naar Nederland: we waren allemaal ooit zestien en hebben allemaal ons eigen verhaal.
Cathelijne en Tatjana gaan op zoek naar de verschillen e?n overeenkomsten en brengen op fantastische wijze in kaart hoe het is om in de afgelopen decennia op te groeien in een land waar jongeren aangeven steeds minder gelukkig te zijn.

Mens & Maatschappij
Mens en maatschappij algemeen