Zestien paarden

Zestien paarden

Gelezen 115 Aan het lezen 5 Wil ik lezen 156 Favoriet 1 Recensies 30
Thrillers & Spanning Artikelen 3 Newsroom 2 Lijsten 2 Spots 2   Topics 0   Leesclub

In het slaperige kustplaatsje Ilmarsh in Engeland ontdekt rechercheur Alec Nichols de hoofden van zestien paarden. Ze zijn deels begraven en vormen samen een cirkel. Het meest raadselachtig is dat van alle hoofden één oog zichtbaar is, dat naar de hemel is gericht. Alec weet niet wat hij met dit ongelooflijke schouwspel aan moet en roept de hulp in van forensisch dierenarts Cooper Allen.

In de dagen die volgen, ontdekken Cooper en haar team een reeks tot dan toe ongemelde misdaden in de gemeenschap: vermissingen, afpersingen, brandstichting en mishandelingen. Niets is wat het lijkt en iedereen is verdacht. Alec en Cooper moeten nauw samenwerken in een race tegen de klok om het mysterie te ontrafelen. Maar de prijs is hoog…

Literaire thriller
Erica Disco