Zeven dagen

Zeven dagen

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 14 Favoriet 0 Recensies 0
Thrillers & Spanning   Topics 0

Je hebt zeven dagen om je zoon te redden. De tijd gaat nu in.

Het is twaalf jaar geleden dat een automobilist Maggie Cooper de weg vroeg. Twaalf jaar geleden dat hij haar aan haar pols door het open autoraam trok en een naald in haar arm stak. Twaalf jaar geleden dat ze wakker werd in een doodstille, aardedonkere kelder. Een kelder die haar thuis zou worden.

Inmiddels is Maggie alle hoop verloren dat ze ooit nog wordt gevonden. Ook aan ontsnappen denkt ze allang niet meer. Ze heeft nog maar één wens: het leven van haar zoon Max redden. Want over een week wordt Max drie, en dan komt haar ontvoerder hem halen… net als de vorige keren. Maar dit keer zal ze het niet laten gebeuren. Dit keer zal ze haar zoon redden, al is het het laatste wat ze doet. Maggie heeft zeven dagen – en de tijd gaat nu in.

In de pers

‘Dit is thrillerschrijven op zijn best: ijskoud en niet weg te leggen zo spannend.’ Daily Mail

‘Je nagels krijgen heel wat te verduren. Bloedstollend van de eerste tot de laatste bladzijde.’ Publishers Weekly

‘Wees gewaarschuwd: wie deze ’s avonds leest kan niet meer slapen!’ Evening Standard

Spannende boeken algemeen
Thriller