Zielekind

Dit boek is een pleidooi.
Een pleidooi voor een waardige en even-waardige behandeling van de dieren en huisdieren binnen onze huidige maatschappij, maar ook voor een groter algemeen respect voor de natuur, als spiegel voor een betere relatie tot onszelf en onze medemensen.
De auteur pleit voor een meer begripvolle en liefdevolle communicatie en samen-leving met dieren in onze omgeving, vanuit een onvoorwaardelijke liefde.

Dit boek vertelt een liefdesverhaal.
Dierenliefhebbers zullen zich ongetwijfeld herkennen in de dierenverhalen en de verbondenheid tussen de auteur en haar labrador. Maar ook mensen die minder vertrouwd zijn met dieren, kan dit boek inspireren en een andere of bredere kijk geven op de omgang met deze wezens van een
ander ras die samen met ons deze planeet bewonen.

Gezien het hart van de auteur in het bijzonder uitgaat naar dieren, wil zij ook daadwerkelijk bijdragen om de minder fortuinlijken onder hen te helpen. Daarom zal een deel van de opbrengst van de verkoop van dit boek besteed worden aan concrete hulp voor niet geliefde dieren. Met het aanschaffen van dit boek verleent ook u een bijdrage, emotioneel en financieel, aan een meer liefdevolle samen-leving met dieren.

Is Zielekind het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Zielekind