Met gratis worksheets om je zielsmissie (en die van je gezinsleden!) te doorgronden + video uitleg voor ouders (te downloaden, zie pagina 17 in het boek) #zielsmissie #levensmissie #levensdoel #zielenmissie " />

Zielsmissie

Er bestaat een geheim, verhuld deel in je horoscoop, dat alleen met behulp van een code te ontcijferen is.

Het is een van de meest belangrijke plekken in je horoscoop, omdat het wijst naar een van de meest belangrijke elementen in je leven: je zielsmissie – de plek waar je werkelijke vervulling en waarde vindt.

Met dit boek heb jij de code in handen om je eigen zielsmissie te vinden, te begrijpen en te léven.

LET OP: om met de materie in dit boek te werken heb je je geboortetijd nodig. Dit kun je opvragen bij het geboorteregister van de gemeente waar je bent geboren.

"Het klopt helemaal, precies waar ik nu mee bezig ben. Waar ik over aan het nadenken ben, dat schreef je precies zo, hoe bizar! Dank voor deze bevestiging dat ik op het goede pad ben."

Super eenvoudig stappenplan, voor iedereen te volgen!

"Oh wow! Dit klopt zó erg! Ik ben heel erg zoekende naar zingeving: wie ben ik, wat maakt me nu écht gelukkig en waarom ben ik op deze aarde gezet? Dit is boek is superwaardevol."

ONTDEK:
* Waar ligt je zielsmissie
* Hoe bereik je je zielsmissie
* Waarmee bereik je je zielsmissie
* Wanneer bereik je je zielsmissie

-> Met gratis worksheets om je zielsmissie (en die van je gezinsleden!) te doorgronden + video uitleg voor ouders (te downloaden, zie pagina 17 in het boek)

#zielsmissie #levensmissie #levensdoel #zielenmissie

Religie & Spiritualiteit