Zien wat anderen niet zien

Keuzes maken we iedere dag. Terwijl we denken dat we beslissingen maken op basis van de juiste informatie, pakt het soms toch verkeerd uit. Vervolgens vragen we onszelf af: Hoe kon dit nu gebeuren? en Waarom zag ik dit niet aankomen? In Zien wat anderen niet zien daagt Bazerman de lezer uit zijn eigen blinde vlekken te ontdekken en een eersteklas waarnemer te worden. Aan de hand van theorie gecombineerd met verbluffende gedachte-experimenten en praktijkvoorbeelden laat hij zien waar we op moeten letten en hoe dit correct waarnemen ons een voorsprong kan geven, zowel zakelijk als privé. Dit boek leert u te letten op wat er níet is gebeurd, te zien welk eigenbelang er speelt en een derde keuze te maken. Met dit boek op zak ziet u nooit meer iets over het hoofd.

Is Zien wat anderen niet zien het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Zien wat anderen niet zien