Zij, jij en ik

Zij, jij en ik

Rank 6220 Gelezen 258 Aan het lezen 5 Wil ik lezen 135 Favoriet 8 Recensies 5
Literatuur & Romans Lijsten 1 Spots 8   Topics 0

Julie Cohen schreef met ‘Zij, jij en ik’ een prachtige roman voor de fans van Jojo Moyes en Liane Moriarty.
Sinds het overlijden van haar zoon Stephen, tien jaar geleden, heeft Honor nauwelijks contact met zijn vrouw Jo en haar kleindochter Lydia. Maar als Honor haar heup breekt, ziet ze zich gedwongen tijdelijk bij Jo in te trekken. Een ongemakkelijke situatie, want tussen Honor en Jo heeft het nooit geboterd en Lydia is inmiddels een nukkige puber. Bovendien zijn ze alle drie meer bezig met dingen voor elkaar geheim te houden dan met elkaar steunen. Is dit het laatste zetje dat deze familie uit elkaar drijft, of weten ze elkaar weer te vinden?
’Een heerlijk verhaal over drie vrouwen die ieder op zich worstelen met een geheim, verbonden zijn met elkaar en langzamerhand meer begrip voor elkaar krijgen.’

De Fontein Romans & Spanning
18 april 2017
17 april 2018

Julie Cohen moét je lezen

door: Danique

Afgelopen jaar hebben we veel gehoord van grote namen als Jojo Moyes, Liane Moriarty en Santa Montefiore, maar als iemand het verdient om aan dit succesvolle rijtje toegevoegd te worden, is het Julie Cohen wel! Cohen is geboren in Amerika, maar tijdens haar studie in Engeland is ze verliefd...

Reacties op: Zij, jij en ik