Zo moet het niet

Beste lezer, waarom lees je dit boek? Wat is je doel? Wil je meer weten over het leven en hoe het kan gaan en mis kan gaan in het leven? Dan zou je hier goed kunnen zitten. Want ik zal alles onderuithalen en alles vanuit diverse perspectieven bekijken. Je hebt nu nog een kans om dit boek naast je neer te leggen. Niets zal meer hetzelfde zijn na het lezen van dit boek. Alles wat ik beschrijf is waargebeurd en vanuit mijn eigen perspectief weergegeven. Vanwege de privacy zal ik fictieve namen gebruiken. Dit boek is speciaal geschreven voor jongeren, leerlingen, opvoeders, onderwijzers en managers. Hoe zouden wij anders met elkaar om kunnen gaan? Hoe kunnen wij meer uit ons leven halen? Hoe versterken wij ons lichaam, geest en vitaliteit? Wat is de zin van ons leven? Elk hoofdstuk zal een persoonlijk tintje hebben, alsook literaire verwijzingen en praktische tips over verschillende thema’s zoals: relaties, voeding, wijsheid, inspiratie en geluk. +

Gezondheid & Psychologie
Psychologie algemeen
Maikel Ak
15 september 2020
15 september 2020

Reacties op: Zo moet het niet