Zo voel ik mij

Willewete … dat zijn informatieve prentenboeken die een antwoord geven op de vragen van jonge kinderen. Sommige onderwerpen staan dicht bij hen, andere een beetje verder. Ze gaan over de wereld en de natuur om ons heen, over het leven in het verleden en het leven nu. Op een speelse en spitsvondige manier vertellen deze boeken wat kinderen graag willen weten.
Informatieve prentenboeken voor kinderen die álles willen weten.
Wil jij alles weten over gevoelens? Waar komen emoties vandaan? Wat hebben je hersenen en je zintuigen daarmee te maken? En is het erg als je af en toe boos of verdrietig bent? In dit boek lees je welke gevoelens er allemaal zijn en welke rol ze spelen in je leven. Je vindt ook een leuke strip, uitdagende vraagjes, een grote uitklappagina en een miniquiz, zodat je een echte expert wordt.

Is Zo voel ik mij het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Zo voel ik mij